Petek Dinçöz yeni albüm Frekans

Posted on Mayıs 2, 2008. Filed under: yeni albümler | Etiketler:, , |

peten dinçözPetek Dinçöz, “Frekans” isimli yeni albümü ile 2008 yazına damgasını vurmaya hazırlanıyor. “Kolay Değil”, “Değme Keyfime Değme” ve “Frekans” gibi birbirinden iddialı parçaların yer aldığı albüm Esen Müzik etiketiyle müzik marketlerde yerini aldı. Yeni albümünün fotoğraf çekimi için Zeynel Abidin’le çalışan Petek Dinçöz “Arım Balım Peteğim programı için her sabah saat 6’da ayaktayım. Üç saatlik canlı yayın bitiminde stüdyoya koşturdum ve nefes bile almadan yeni albümümü tamamladım… Şarkılarımla bu yaza da damgamı vuracağım” dedi…

Yeni albümü için yepyeni bir imaja bürünen Petek Dinçöz’ün fotoğraf çekimlerindeki styling çalışmasını ünlü “imaj-maker” Hakan Öztürk gerçekleştirdi…
petek dinçöz kapak resmi
Frekans Şarkı Listesi:

1. Frekans
Söz: Gönül Şen Müzik: Ufuk Doğan
2. Değme Keyfime
Söz: Hakkı Yalçın Müzik: Serkan Özdoğan
3. Kolay Değil
Söz: Ozan Kavasoğulları Müzik: Ozan Kavasoğulları
4. Adaletin Bu Mu
Söz: Taner İşçi Müzik: Taner İşçi, Ömer Faruk Paker
5. Tak Tak
Söz: Bitros Nektarios – Adapte, Aşkın Tuna Müzik: Carpacian Isaak – Tsigiaour gianis
6. Ait Olduğun Yer
Söz & Müzik: Göknur Onur
7. Bodrum’da Aşk
Söz: İlker Karaman Müzik: Özcan Şenyaylar
8. Çık İşin İçinden
Söz & Müzik: Metin Özülkü
9. Kardan Adam
Söz: İrem Moralı Müzik: Sinan Özşeker
10. Kolay Değil (Remix)
Söz & Müzik: Ozan Kavasoğulları
11. İltraks
Söz: Enstrümantal Müzik: İlyas Tetik

Make a Comment

Yorum bırakın

18 Yanıt to “Petek Dinçöz yeni albüm Frekans”

RSS Feed for Şarkı sözleri , Müzik dinle , klip izle Comments RSS Feed

yaw gelde sen bu peteği sevme.ya ne tatlı,ne şirin bal,şeker gibi yaa.yerim onu ben ya.ne kadar tatlı ya.herşarkısı çok güzel ama kardan adam2ın başlangıç müziği mükemmellllllll.ama hep sigüzelde frekans değme keyfime ama bilemem.şaşırıyorum.o kadar güzel albüm ki.ya inşallah yaza damgasını vurur.acaba hangisine ilk çekecek klibini ve inşallah çok klip çeker.ya yerim ben onu ya balım.
Arım Balım Peteğim.
Gülüm Balım Çiçeğim.
Bilsem Ki Öleceğim
Yine Seni Seveceğim.

peteğimmmmm balım benim seni çok seviyorum klipsüpperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr seni çok seviyorum

petekolojik ne klibi arkadaşım?

YA ŞİMDİ Bİ LAF ABİ, DERLER YA YİĞİDİ ÖLDÜR, HAKKINI YEME…GERÇEKTEN EMEK VERMİŞ.ÇOK ÇALIŞMIŞ…BELLİ…Kİ YAANİ GÜZELDE OLMUŞ. ALBÜMÜ.KALİTE KONUŞUYO…SLOW ŞARKILARI DEHŞET..ZATEN BAŞINDAN BERİ TÜRKİYENİN EN GÜZEL SLOW ŞARKILARI PETEĞE AİT… SESİ GÜNDEN GÜNE GÜZELLEŞİYO..GİZLİ Bİ GITLAK VARMIŞTA BİLMİYOMUŞUZ..DELİKANLI KIZ. HARBİ. YAŞANTISIDA GAYET NORMAL.DÜZGÜN… PARAYI HAKKEDİYO..İNŞALLAH KAZANIR…SAMİMİ Bİ KIZ HERŞEYİYLE…YOLU AÇIK OLSUN..

tuğba and petek lakaplı arkadaşım klip diyorum yeni klip frekans anla galiba dinlemedin ve izlemedin aşkımın yeni klibini neyse ömrüm peteğim aşkımmm

sizi cok seviyorum ama albünüzü daha henüz alamadım ama aldıgımda dinleyim yorum mu yapıcam ama eminim hepsi güzeldir başarılar dilerim

slm

,

eyt be peteyime bakın bomba gibi ses fizik hepsi bir yerde gülben miş demetmiş bahane peteyim şahane

O KADAR GÜZEL BİRİ Kİ PARİS HİLTON PETEĞİN YANIN DA HALT ETMİŞ ŞARKILARIN ÇOK GÜZEL 2008 DE BOMBA GİBİ BİR ŞARKI OLACAK BAŞARILARIN DEVAMINI DİLERİM

AYYYYY bayılıyorum ya petek e hastayım ona şimdiye kadar yaptıgı tüm şarkılar süper bu albümdede öyle frekans we kolay degil bnm favorim hepsini çoook begendim BRAVO…

petek dinçözü gerçekten çk seviyorum o kadar gzl bir sesi varki bütün herkezi o gzl sesiyle büyüliyor çk sewiyorum şarkılarını özelliklede frekans

hakikaten de petek dinçöz yeni albümü en az diğerleri kadar muhteşem olmuş

ayh joq joq joq dadluu ayh petek dıncoz gercekten sevılen bır sanatcı kıskananlar catlıo petekımm 🙂 sarkıların kendın sesin herseyınla tam bir süfersın kusursuz bebeq gibisin mjksss

sğpersin peteğim ya süperrrrrrrrr mükemml albümlerin ya frekansta olağnüstü
bravo sana ya sen dünyada teksin yok senin gibi çok güzelsin fiziğin sesin falan harikasın ya çokta sempatiksin analtmak mümkün değil seni çokk
kısaknıyrlr peteğim ya barbie çatlasınlar seni çok seviyrm arım balım peteğim

ya petekkolejik arkadaşım yaen çok hangi kanalda veriyorlar oıfffffffffff yeter ykyı bile gördüm aşkkımı göremedim.ya ağlasammı gülsemmi ya.birde arkadaşlar belki haberiniz yokjtur bu haftanın dergisinde petek posteri var.arkadaşta peteğimi okadar çok beğendiki bana vermedi posteri.yarın alıcam.inşallah kaçırmazsınız.hepinizi teker teker öpüyorum.Allah’a emanet olun!!!!!!!!!!!

petekolojik.afedersin.

petek abla seni çok seviyorum yeni şarkın çok yakıştı seni hep destekliyorum . sizi gördüğüm zaman heyecan dana izleyemiyorum hayatında mutluluklar dilerim. öptüm seni

merhaba petek ablamın bu albumu çok güzel kendisi de güzel umudedeiyorum ki yılın albümü bu albüm olur


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...