grup hepsi sen birtanesin sözleri klip

Posted on Mayıs 11, 2008. Filed under: Klip izle, Şarkı Sözleri | Etiketler:, , , , , , , , , , , , , |

Grup hepsi bütün dünyada çocukların ve daha çok gençlerin ilgi ile izledikleri ve takip ettikleri Winx Club için iki adet şarkı yaptılar. Çocukları kadar genç ruhlu anneleri bile cezbeden “Winx” cadıları ve çantadan tişörte ürünleri ile de gençler gibi giderek büyüyen bir fenomene çoktan dönüşmüş durumda.
İşte bu noktada Winx Club filminde 4 adet deli dolu genç kızdan oluşan hepsi Grubunun seçilmesi çok yerinde bir karar olmuş.
 
Sen Bir Tanesin
Sabah kalktım, bugün yine çok geç kaldım
Saçımı yaptm, Güneş parlak harika
Dışarı çıktım, arkadşlar bekler
Yeni macera, zor bi gün okulda bu gün
Çalışmakla… Öğrenecek çok şey var
Boşa vakit yok, işte her gün böyleyim
Dalıp gitmişim öğretmen kızdı
Sendin aklımda
“Halledersin!” diyorlar arkadşlar
Bu sensin, istersen herşeyi alrsın
Bu sensin,hayat bi eğlence, Gülsene!
Güçlüsün, istersen dünya elinde
Anlarsın, unutma sen bi yıldızsın gel bizle
Bu gün okul yok, bişeyler bulmam lazım
Derdim tasam yok, sokaklarda dolaşsak
Annem “Gel” der, “Evinden uzak kaldın”
Ama ben bu gün, arkadaşlarla eğlenmek,
Havaya uçmak, isterim beni dinle
Bu sensin, istersen herşeyi alırsın
Bu sensin,hayat bi eğlence, Gülsene!
Güçlüsün, istersen dünya elinde
Anlarsın, unutma sen bi yıldızsın gel bizle
Kendin olmak varken, asla başkasına bakma

Bu sensin, istersen herşyi alırsın
Bu sensin,hayat bi eğlence, Gülsene!
Güçlüsün, istersen dünya elinde
Anlarsın, unutma sen bi yıldızsın gel bizle
(gel bizle) (gel bizle)
İnanki sen bi perisin. İnanmalısın
Güven bana (Güven bana).

Make a Comment

Yorum bırakın

6 Yanıt to “grup hepsi sen birtanesin sözleri klip”

RSS Feed for Şarkı sözleri , Müzik dinle , klip izle Comments RSS Feed

yaa kızlarr siz z cok süpesiniz bebişlerim yaa yerim sizi kurban olsunnn TUS3M sizeehepiniz cok jekeysiniz yaaaaaaaaaaaa

dinleyemedim ama güzel olduğuna eminim ismail senin hayaranınım en çokta su sarkını seviyorum bomba bomba size ve bu sarkına hayranım!!!

ya kızlar siz süpersiniz bende modersn dans eğitimi almıştım küçük yaşta yani sizin yaptığınız hareketleri hiç zorlanmadan yapabiliyorum canlarım(yasemin&eren&gülçin)

selam hepsi sizin hayranızım sizi çok seviyorummmmm

hepsi sizin sarkılar ve dizi süperrrrrrrrr eren,cemre,gülçin ve yasemin hepinizi ççççççççok seviyoruuuuuuuuummmmmmm sizin dizinizin hastası oldum yyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hepiniz çok güzelsiniz sizi çok seviyorum eren benimle evlenirmisin?


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...