ismail yk bas gaza klibi dinle

Posted on Mayıs 11, 2008. Filed under: Klip izle | Etiketler:, , , , , , , , , , , , |

bomba gibi döndü ismail yk son albümüyle

ismail yk bas gaza gerçek müzik cebine indir

Make a Comment

Yorum bırakın

274 Yanıt to “ismail yk bas gaza klibi dinle”

RSS Feed for Şarkı sözleri , Müzik dinle , klip izle Comments RSS Feed

ÇOK GÜZEL OLMUŞ HELLAL OLSUN FANATİK BİR HAYRANIYIM ONU COK SEVİYORUM DOLABİMDA İSMAİL LİN RESİMLERİ VAR O KADARKİ AŞIGIM ONA BEN BİRDE SEVDİGİM ÇOCUGA ÇOK BENZİYOR RESİMLER ÇOK GÜZEL OLMUŞ BAŞARILAR DİLİYORUM HHAYATINDA

ismayil abi seni cok sevyorum ben elman senin yeni aşarkın süper ya bas gaza abi
seni kimse tutamaz

İSMAYİL ABİ SENİ COK SEVYORUM

ABİ RESİMİN İSMİMİ YAZIP ATSANA ABİM COK İSTYOM

ismail senı cok sevıyorum senın en buyuk hayranınım yenı cıkan sarkın super BAZ GAZA sarkısı senı cok sevıyorum bunu unutma cnm

hadı ama ıletını beklıorum

senın butun sarkılarını bılıyorum yavasyavas bas gaza sarkısınıda senın ıcın ezberlıyecegım senı cok sevıyorum

çok yakışıklısın senin en büyük hayranın benim seni çok seviyorum sana aşığım samsuna konser düşünüyomusun

seni çokkkkkk seviyorum

ismail yk seni çook seviyorum senin albünlerin hepsi telefonda dinledikçe dinleyesim geliyor sana hayranız ailece

slm ismail.abi mersinden ömer seni çook seviyoruz şakılarının hepsi güzel dinledikçe dinlesimiz geliyor. seni ailece seviyoruz

aşkım albümün bütün şarkıları süper her zamanki gibi NUMBERONE İSMAİL YKMMMMMMMMMMMMMM bas gazaaşkım

ısmaıl senı o kdr ck sewıyorumkı anlatamam cıkan her kasetını alıyorum bana msn adresını verırsen ck sewınırım senın ıcın canımı ortaya koyarm sana asıgım senı ck sevıyorum

harıkasın herzamnkı gıbı süper yaa süper helal sana ismail yk helal aalh yolunu acık etsn seviyorum ımkansızım senı seviyorummm herşeyımsın

seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkk seviyorum ismail sesine bitiyorum çok tatlısın sen yaaaaaa sen benimsin aşkımmmmmmmmmmmm senin yerini kimse alamaz

senı cok ama cok sevıyorummm

ya ismail yk.sen birtanesin valla şarkılarını beyenerek dinliyoruz hele bu son albümün muhteşem olmuş başarılarının devamını dilerim.seni çooookk seviyorum.

ismail yk seni cok seviyorum şarkılarını cok begeniyorum ve şarkılarını dinledigimde cok sevdigim birini hatırlatıyorum o benim için cok önemli biri hayatımda tek gercek o diye düşünüyorum ondan beni affetmesini istiyorum
nolur aşkım beni affet

SENİ ÇOK SEVİYOYORUM ÖLÜRÜM SANA

seni cok seviyoruz amasya ya konserin varmı cok istiyruz merzifona bekleriz

çok güzel kanka çok güzel hayranınım kanka başarılar

ismail yk yı çok seviyorum hele bide bas gaza şarkısını

ismail yk seni çokkkkkkkk seviyorum sen çokkkkkkk tatlıısn kimse senin yerini alamazzzzzzzzzzzzzzz buna da bizler izin vermeyizzzzzzz sen çokkkkkkkkkkk seven cemre

seni dinlerken bitiyorum yanlış anlama sakn çok güzel şarkıların o yüzde

ısmaıl abım senı cok sevıyorumm

HeLaL Olsun HemSerım BasaRıLarın Dewamını DıLıyOrumm 🙂

ismail canım seni çok seviyorum sana hayranım yeni albumun hayırlı olsun çok beyendim bas gaza kim tutar seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ismail canım abim yeni albümün hayırlı olsun vatana millete hayırlı olsun ismail abi ne olur msn ne ni verir misinne olur vede ismail.abiş.urfa ya ne zaman geleceksin lütfen gelirmisin burada senin hayranların çoktur esra zeynep esma ve kübra olmak üzere seni dörtgözle bekliyorlar öpüyorum kızlarda öpüyor bbbyyy

ismail canım seni çok sevi yorum sana hayranım seni çok çok seviyorum ne olur ş.urfaya konser ver ne olur

sana hayranım ne olur msnni verrrrrrrrrrrrrrrrr
seni çok seviyorum ne olurkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

yaaa ismail abiii sen boluda konser versene yaaa bayılıyorum sana seni çokkk beğeniyorum aynı zamanda çoookkkk yakışıklısın cnmmmmm yaaaaa

ismail seni veşarkılarını çok seviyorum yeni albümünde çok güzel olmuşbyyyyyyyyyy kendine iyi bak

ya dinledikçe dinleyesim geliyo çok güzellllllllllllllllllllllll

seni çok seviyorum ölmeden seni görmek isterdim ömrüm bitiyor msn asi_kalp.51@hotmail.com

yha bn o ismail yknın herkezden çok fanatik hayranıyım onu çok seviyorum ismail yk abi bni ekle nolur , ismail yk hayranları sizde ekleyebilirsiniz. kara_kartal_fanatik_bjk@hotmail.com nolu ekle ismail yk abi

ya ismail yeni şakıların süperrr ya hastasıyım senin bu şakılarının özellikle bas gaza ve yar gitme şarkıları çok güzel olmuşşşşşşşşş mustafa güngece sana özenmiş ama asla senin yerini tutamaz aşkım

hastayım sana yk her zamanki gibi muhteşem ötesi şarkılar

seni çok seviyorum yeni albümün süpperrrrr

supersınn

ismail cim seni çooooooooook seviyorum sen benim BİRTANEMSİN şarkılarında süper BAŞARILAR

ismail seni çok seviyorum şarkıların süper çok beğeniyorum yeni albümünde harika ben çorumdan gülten

süpersin aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
seni çok seviyorum seni hemde çokkkkkkkkkkkkkkkk

ben konyanın ilcesi cumra dan mesaj yazıyorum muzik dinlemeyi seviyorum oyuzden indiriyorum

ya çok iyi bir albüm…………………….

ŞARKILARININ HEPSİ SÜPER .SENİN GİBİ ŞARKILARINDA MÜKEMBEL.EEE KİMİN ŞARKISI….SENİ ÇOK SEVİYORUM.SANA AŞIĞIM YA BEN..

süper olmuş yaa bas gaza

çooooook güzel bayıldım bütün gün bu şarkıyı dinliyorum süpersin

ya süpersinnnnnnnnnnn be

seni cok seviyorum cagla

ismail abi seni çok seviyorummm nolursun cvb yaz sen benimsin cnmsın

ismail yk sen süpersin abisi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sen böyle gidesen dünyanın bir numaralı adamı ve bir numaralı erkek sanat çısı olursun sen süperin ötesindesin by

alem buysa kal ismail yk

sen hayatında bas gaza boşver şarkılarda uğraşma gözlerine bayılıyor aynı aşkımın gözlerine benziyor sana hayatta başarılar cnm öptm

SÜPERSİN….TAM GAZ DEVAM ET…BİZ ARKANDAYIZ…

süper olmuş sen birtanesin ismail bas gaza

İSMAİLİM BEBEĞİMMMMMMMMMMM BİDANEM SENİ ÇOK SEVİYORUM YHA SENİNİLE CANLI CANLI KONUŞMAYI ÇOK İSTİYIORUMMMMMMMM İSMAİL(K)DİLARA TEK AŞKIM İSMAİLİMMMMMMMMMMMMMMMMM

ismaillllllllllllllllllllllllllllllllllllll askım benım senı cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gormekkkkkkk istiyorummmmmmmmmmmmm
hep rüyamda senınle geziyorduk lutfen msn adresını verrrrrrrrrrr ne olur yalvarırım son defa bebegim yanına varayım son defa birtanem kollarıma alayım son defa sevgilim gözlerine dalayım son defaaaaaaaaaaaaaaaa son defaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa askım ismail yk ben sensız yasayamam

yk’m senı sen nasıl bıseysın ya olucem cok guzel sarkıların.ve sen . oofffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffsenın yuzunu karsımda canlı gorsem kalbım durur heralde
bırgun ısmege ozel bı konser yap nolursun
senı cok sevıyorum

İSMAİL ABİ SEVEREK DİNLİYORUM BİR GÜN MUTLAKA SENİNLE TANIŞMAK İSTERİM.. 😀

ismail yk senın hayranınım

ismail yk seni çok seviyorum

ismail yk şarkılarına bayılıyorum hepsine ya

süpersinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yıkıyosuuuunnn yineee ismail yk.:)malatya senin şarkılarınla yıkılıyoo…

SENİİİİİİİİ
ÇOKKKK SEVİŞYORUMMM
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YKAM BNM
AŞKIMM
BEN ESRAAASENİ
ÇOKK SEVİYORUMM

aşkım senin bas gaza şarkımı çok beğendim özellikle yar gitme şarkını çok beğendim esra ceyhana neden gelmedin seni çok bekledim seni canından çok seven aşkın kib öpt

BEN SENGİ BEN SENİ ÇOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM SENİN EN BÜYÜK HAYRANIN BENİM.ÖBÜRKÜLER HALT ETMİŞ….SEN BİTANESİN BİTANEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM………………………

aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmsenin gibi şarkılarında mukemmel seni çok ama çok seviyorum yakışıklı ismail ykmmmmmmmmm öptüm seni seviyorum

yeni albumun harika herzamanki gibi

YİNE BEN YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HER GÜN SENİ DİNLİYORUM HELE YAR GİTME VE BAS GAZA SÜPERRRRRRR OLMUŞŞŞŞŞŞ…..SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM……BİDE KARŞIMA ÇIKSAN….ÖPÜYORUM SENİ SENİ SEVMEK KONUSUNDA KENDİME RAKİP TANIMIYORUM SENİ EN ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKK BEN SEVİYORUMMMMMM………………..

off ya ne parçalar var bu albumde ismail yk gibi başka birisi yokya onun en eski şarkılarını bile severek dinliyorum ama başka bi şarkıcı için öle diemem bıkarız o benim herşeyim ya hastayım ona ismailll seni çok seviyorummmmmmmmm

biz ordu kumru,dan hanife ve ismail yeni albü münü çok beğendik…orduya konser vermeye gel lütfen. …

seni çok seviyorum aşığım sana klip süperrrrrrrrrrrrr seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

biz KUMRU ÇOK PROGRAMLI LİSESİNDEN 11/A SINIFI ÖĞRENCİLERİYİZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ .BA ŞARI LAR

askım ismail yk seni çok seviyorum seni sarkılarını dinleyenin gözleri doluyor seni çok ama çok seviyorum bu basarıların devamını dilerim senin dedigin gibi bas gaza ismail yk

ismail ve kübra

ismail abi seni çoık seviyorum adsımsın
benim adımda
ismail
seni çok seviyorum
bu şarkıları çıkar çok güzel olacak benim msnemi aklersen çok menmun olrum msn adresim asi_kartal666@hotmail.com.com
ekleyin çok sevinirim

harikasın be abi hep ol devam et gaza basmaya kim tutar seni şuda gerçek kimse senin tırnagın olamaz sana tapıyorum

harikasın be abi böyle devam et yani bas gazqa kim tutar seni sana tapıyorum kimse senin gibi olamaz başarılar

aşkım çok güzel bir albüm sen böle devem et hep senin gibi iyi birsanatçı senin gibi yakışıklı biri yok bide albümlerin çok güzel bas gaza ise süper sen bir numaralı sanatçısısın sen hep böle baaaaaassss gazaaaaaaaaaa

harikasın be abi böyle devam et yani bas gazqa kim tutar seni sana tapıyorum kimse senin gibi olamaz başarılar

orjinal_psikopat46@hotmail.com herzaman acık

yaaa ßen aytenn…. Seni Seviyom ßenimle Evleninmiiii:D yaaa ßitanemmm!!!!!!! evtmi hyrmı?

ismail albüm güzel ama çıkış parçanı pek beğenmedim ama duygusal parçaların güzel onlara diyecek sözüm yok .ayrica senide cok begeniyorum gözlerin cok güzel şimdilik bu kadar bye

yurube ısmail seni cok sevıyom:D

ismail abi şarkıların çok güzel msn nin bende olmasını isterdim

aslı olanher şey değildir aşk bilirsen harcamayı alırsın onu unutmamak üzre…

abicimm seni çok sewiyorum hep almanya hep almanyaa olmuyo böyle türkiyeya alış artık bak hayranların seni çok özlüyor tabii en başta benn seni çok sewiyorum lütfen bana ulaş msn adresim gokce-gfb_1907@hotmail.com bekliyorum sabırsızlıkla…

ismailllll mükemmbel olmuş ya ben seninin şarkılarını çokk seviyorumm haytında ve albümlerinde başarılar dilerim….

slm ben şükriye şarkılarına hastayım birde senii çokkk seviyrum gözlerinin hastasıyım hayatında başarılar dilerimm

ismail sen çok tatlısın

ismail senin şarlkıların güzel ama sen salak sın neden?

slm canlarım ismail şarklrn süper ben onları seviorum seni sevmyrm

ooo abii ya rap tarzı katmışsın içine yakışmış süper sin by

tek kelimeyle mükemmel türkiyenin yeni imparatoru

sesin çok güzel bu sesle bir asker şarkısı yapabilirsin aslında çarşının dediği gibi bütün şarkıların tek kelimeyle mükemmel o şimdi asker 88-1 kral devre beni ara abi 05356658252 patnoslu

iso cuğum harikasın tek kelimeyle yine yaptın yapacagı sanat alemini yerinden oynattın sana hayatında başarı ve seni çok seviyoruz

ismail abi bu yar gitme şarkısını çok sevdiyim ama onun bana karşı hişslerini bilmediyim sonsuz aşkım ELA ya armağan olsun şarkılaeın süper seni çok seviyorum aksaraya ah bi gelsen

hiçç beğenmedim ondan çıktğından beri dinliyorum 😀

Ben Belcikadan Funda, iSMAIL YK yi cok seviyorum ,ablasini,abilerini Omer oglu salonunda cok iyi anlastik.Umarim Allah bir kez daga gormeyi nasip eder. Seni cok seviyorummmm xxxxxxxxxxxxx 🙂
En boyuk hayranin FUNDA !!!

of be abi sen benim tek kahramanımsın bas gaza ismail abi ben aksarayın bir ilçesinden yazıyorum abi biliyonmu o da sana bayılıyor kasetini aldım be abi süper eğer ufukta aksaray konseri olursa lütfen ileti at öpüldün

slmhemyakışıklısnhemde sesi güzel albümün çok güzel olmuş sana aşıgım
başarılar

Çoq güsel yaa bittimm seni Çoq sewiyoruz Kimse senn Yerini tutamazZ Canm ßnmmmm

Çoq güsel yaa bittimm seni Çoq sewiyoruz Kimse senn Yerini tutamazZ Canm ßnmmmm

PoP Müziqi en güsel sen ifade ediyosuN ßas Gazaa Dewamm

aşkım cok güzel olmuş albüm bas gaz gel yanıma bebeğim bitanem söyleyecek söz bulamıyorum ama tek şey biliyorum seni bütün hayranlarından daha çok seviyorum bunu okuyanlar benden çok sevemez derler ama sizden çok seviyorum aşkımııı o benim seni ben kimseye vermem seni ben ele yar etmem Y.K CIIIII AŞKITOMMM BEBİŞİM

Hadi ßeeee izde sewioruZz ßelki Senden çoq Nerden ßliosunn ßilmden KonuşmA

her zamanki gibi süper bi albüm harikasın İSMAİL YK

yegenlerim ben dha yakısıklıyım benı ekleyin konusalım o adamda tip yok lionel_esko@hotmail.com

ismail yk sana bayılıyorum vede seni çok seviyorum

slm ben malatyadan gül ismailm yk sizi çok sewiyorum hayatınızda başarılar dilerim şarkı süper

kızlar bana verecekler gelsın oburlerı gıtsın bana vermek ısteyenler msn versınler ben ırtıbata gecerım !!!

ismail ykyi çoook seviyorum aşkım bnm tabi anıldan sonra:D

seni çooooooooooook seviyoruz

biz liseli 2 kafadar arkadaş seni çok seviyoruz şarkılar süper bazılarıda damardan giriyo süper aşığız abicim sana alemde teksin abi sen yok başkası senin üstüne adam tanımayız biz yaa bas gaza abicim yaa süpersin BAS GAZAAAAAAAA İSMAİLİMMMMMMMMMMMMM

ismailcim seni çok seviyorum sen aşkımsın seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

slm
nasıslısnız
ismail bey bende sizin hayranlarınızdan birisiyim

sizin yeni albumunuz çok super herzamanki gibi
k.i.b

ABİ SARKILAR ÇOK GÜZEL OLMUŞ BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM YAR GİTME ŞARKISI ÇOK GÜZELLL SEVDİĞİM TOLGAMA GELSİN HERKES DUYSUNNN ONU ÇOOOOKKK SEVİYORUM İKİNİZDE ALEMDE TEKSİNİZ ABİCİM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM BAS GAZAAAAAAAA…….

seni çok seven hayranlarından biriyim seni çok ama çok seviyorum insan sevdigi biri için canını verir bende senin için can veririm ………………….

çok güzel şarkıların var

ismail yk mükemmmelsinnnnn 😀 sana hayranımmmmm seni ÇOKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM

en çok sevdigim sanatçılardan birisin

baz gaza şarkın çok güzel

woooooooow supeyyyy halal olsun 😉

aaaaaaaşşşşşşşşkkkkkıııııııııııııııııııııımmmmmmmm koynuna girmek istiyorum sar beni öp beni VEYA BİR ERKEK GÖDER ADRESİM:FATİH SULTAN MAH .ŞEHİTLER CAD.NO:5 KAT :1

NİZİP/GAZİANTEP

abi süper bişey bu yha manyak olmuş

ismail yk seni seviyorum çok yakışıklısın ama abin hasan daha yakışıklı:)

İSMAİL YK YİNE BOMBA GİBİ BİR ALBÜMLE GELDİN SÜPER ÖTESİ ŞARKILAR VAR ÇOK BAŞARILISIN BAŞARILARININ DEVAMINI YÜCE ALLAHTAN TEMENNİ EDİYORUM VE SENİ ÇOK SEVİYORUZ KISKANANLAR ÇATLASIIIIIIINNNNNNNN…………….!

slm nbr ben fuat antalyadan yeni albümün harika ve ben hemen çoğunu yine herkezten önce ezberledim ya abi bu yine napmış dedirtecek bi albüm olmuş diyolarda zaten eee sen yapcanda demeyeceklermi 1 mayısta kumlucadaydım 16 mayısta kaştayım senle görüşürüz Allah’a emanet ol

ismail yk abi inan süpersin çoruma konsere gelcenmi yine nolur gel ya süpersin inan buna başarıların devamını da dilerim

yaa sni cok seviyorlar ismail abi ayy kendimi tanıtmadım bn ismail yk nın yeğni gizem isterseniz msnsini verimm işte alınn
yk@yurtseven-kardesler.com

ismail seni çok seviyoruz ailece albümünün ilk iki şarkısı beni bitirdi yar gitme hele o şarkı beni bitirdi helal olsun kankaaaaaaaa

cok süper olmus eskileri gibi

ismail yk çok güzel olmuş şarkı nasıl bu kadar güzel şarkı yapabiliyosun K.O.C.A.E..L.İ yegelde seni görelim benim abim aynı sana benziyo.. benim abim birkez polis arabanın içinde gördü senin şarkında aynı ona benzemiş…. şimdilik kısa kesiyorumm seni öptümm
İ.S.M.A.İ.L Y.K
MUCUK

Gerçekten güzeL oLmamış çoğu sanatçı gibi Yk da yok oLuo yani 5 yıL sonra ismaiL yk dendiği zaman okim acaba dersiniz

YA BEN SENİN ÇOK AMA ÇOK BÜYÜK HAYRANINIM SENİN BİNLERCE BELKİDE MİLYONLARCA HAYRANIN VAR AMA BEN ONLARDAN DEĞİL SENİN İÇİN ÖÜMÜ GÖZE ALABİLİRİM O DERECEYİM YANİ SENİ ÇOK BEĞENİYORUM SEN ÇOK N TATLI ÇOK SEMPATİK TATLI BİR İNSANSIM CNM

iSMaiLE aŞıgımm onu çok seviorum
ich liebe ismail.. ich vermisse ismail-yk sehr..!!

bass gaza issommmm..

yıkılo abi

ismail abiden bu kadar güzel şarkı cıkardığı için teşekkür ederim tüm ismailciler beklerim=korkusuzlar_mustafa@hotmail.com

seni 5 yııldır seviyorum aşkım sen benim herşeyimsin nas gaza aşkım bas gaza…..

ismail ykm seni çok seviom sen benim biricik aşkımsın resimlerin bi harika hele şarkılar muhteşemden de ötü böle bişi görmedim daha önce seni çok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmm

seniçok seviyorum ismailyk seni görmeyi çok çok istiyorum seni herkez den çok seviyorum meseneni verirsen çok sevinirim o fotograflarına hep bakıyorum ben nerdeysen hepsi var şarkıların da güzel en güzeli bas gaza olan bunu oku ismail abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ismail yk nın son klibi olduğunu kim demiş ki daha bir sürü zamanı var bir sürü yepyeni süper şarkılar çıkartıcak merak etmeyin

ismail yk açıkcası sevmiyorum ama ba zı şarkılarını dinlerim ister istemez.by

helal olsun sana be sonunda süper bir albüm çıkarmışın 🙂

yk yı çooooook seviyorum AYRICA CEHENNEM BUZ TUTANA KADAR BEŞEKTAŞLIUIZ

şakılar hepside güzel buda hepsinden güzel seni çok seviyorum;) Ela

ya şu endaba bi bakın ya bunun kadra yakışıklı adam olurmu ya süpersin bbeğim aşkım sen benim ismailim ykam benim ah ahhh bence saçalrını sakın kestirme

aşkjımmmmmm

bi tanem ya benim bebeğim klip harika

assssskım ya coook süper olmuş yine yazın en süperi sensein seni coook sewiyorum

süper acayip güzelllllll
ah ismail sna aşığım 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 : ) : ) : )

aşkım seni çok seviyorum ismail yk sen benim herşeyimsin albumun ço k harika olmuş daha doğrusu albümlerin senin çok büyük bir hayranınım lütfen bu e-mail adresinden bana ulaş seni herkesten daha çok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmm…yanlış anlama ben daha 12 yaşındayım ama seni gerçekten inanılmaz çok seviyorum

ben 14 yaşındayım hayranınım her zamanki gibi çok güzel alemde teksin denizli seni dinliyor beklerim pamuk mah nergis sokak no 20 pamukkale denizli

yine herzaman ki gibi harikasın.seni çooooooooooooook sevıyorum.sen tüm yakışıklılara bin basarsın.bas gaza be kim tutar seni.AŞKIM 🙂

ben sevinç senin çok büyük hayranınım

canım aşkım herşeyim daha önca yazdığım msn benim mesenem

slm ismailim seni çok seviyorum şarkıların süperr her seferindeki gibi yine mükembel bir albüm yapmışsın tebrikler
sen var oldugun sürece bizde varızzzzz sen benim canımsın seni çokk seven hayranın gülayy umarum yazdıklarımı okuyosundur seni çokk seviyorum hep sevicemde canım aşkım

slm cnım ya çok tatlısın tek kelimeyle harikasın sivasa ne zaman gelicen ya bu arada ben senin akrabanım kurban olurum sana ben ya kara gözlüm

ismail abi ben adadan kadir klibin çok güzel olmuş

ismailim seniiiiii
çoooooookkkkkkkseviyorum
herzamanki
gene ssssssüüüüüüüüüüüppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrsiiiiiinnnnnnnnn ölüyorum senin için kannnnnkaaaaammmm

ben ismail yk yı hiç de beğenmiyorum sadece bas gaza iyi olmuş idare:(

şimdi şarkı sözlerini çıkarttım ii işte:@

seni tebrik ediyorum gercekten yine bizim kalbimize inmişsin seni neden cok sevdigimizi merak ediyorsundur belki işte bu yuzden bizim gibi gençlerin ruhuna iniyorsun

mütiş olmuş parçalar yazın en çok dinlenilen en güzel albümü olacak seni çok seviyoruuuuummmmmmmmmmm

çok süper olmuş ismail yk zaten sen birtanesin seni dinlemeyen ölsün

seni ççççççççççççooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum ve çççççççoooookkkkkkkkk beğeniyorum seni ben çççççççççooooooooookkkkkkkkk seviyorum sen çççççooookkkkk yakışıklısın

seni seviyorum aşıgım sana seni çok seviyorum çoooooooooooooookkkkkk seni yakından görmek istiyorum albüm harika olmuş zaten sen yaparsında begenilmez mi herşeyimsin benim

senin albümlerini hep dinliyorum seni çok seviyorum

ismail yk yı çooooooooooooooook sewiyodum bu klip de süper olmuş her zamanki gibi:)

biiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrr numarasın.bir sen bir emrah birde ibo abi var.oooooooooo kadar damarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ismail abi senin hayranınım seni çooooooooooook seviyorum msnene beni eklermisin noluur senle konuşmak istiyorum

CNM İSMAİL YK SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEFİYORUM SENİ İSTYOM

kızlar bana verecek olan kızlar sn versınler ayrıca onları klıbımde oynatıcammm

çok manyak bi şarkı abi yaaaaaaaaaaa bayıldım aşkım la bizim şarkımız oldu bu yar gitmeeeeeeeeeeeeeeeee

Öfffff Süpersin Sen Yhaaa ”Yar Gitme” AlbüM Süper SöyleYeceK SöZ Yoq KısacA Sen ßizm HerşeYimizsiN!!!

mukemmel ya abı mukemmelsın bıtırdın benı

aşkım ya yıne sensızlıge açtım gozlerımı ne olacak benım bu halım ne olurdu uyandıgımda senı yanımda bulsaydım bıtanem benım olsun ıyı olman bıle bana yetıyo MERCAN GÖZLÜM ama yalnız benım unutma benı olurmu

sen kimsinbeni görmemeşsin

yk her zaman olduğu gibi süpersin sen bir numarasın . kim tutar seni bas gazaaa…. bu yarışta kimse seni geçemezzz

tarsusa gelde görüşelim anam

yk noolur 2. klibe canım acıyor a çekk lütfen hammlı yk lütfen . ya 1 numara olan sanatçının hayranı olmakda ayrı bişe alemin kralı hammlı ykkk

seni çooooooooooooook seviyoruz ismail trabzona bekliyoruz sen 1 numaraasn

snı çooooooooooooookkkkkkkkkkkkk sevıyorum askım bıtanem oluyorum sana

senı çok svıyorum ismail

sana asıgım
delı oluyorum snın için oluıruym lan olurum ben elıfffffffffffffff yeter artık sdenı bıkez bıle gorsem yetr ya valla pısıkolojımı bozdun artık gormek dokunmak istıyorumn sana o gusel kokunu içime cekmek istıyorum

çok güzel albüm abicim yaaaaaaaaaa bu kadar mıııı güzel olurrrrrrrrrrrrrr bu parça aşkımaa gittsin seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ççççoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seeeevvviyooooooooooooooooruuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…………….

helal be ykkkkkkkkkkkkkkkkk

ismail abi seni çok seviyorum afyona gelecegin için çok mutluyum inş görüşme imkanımız olur SENİ ÇOK SEVİYORUZ …AS! KIZ…

iismail abi seni abim gibi çook çook seviyorum yeni albümlern çook süperolmuş başarılarının devamını diliyorum kenine çok çok iyi bak

süper yhaaa 😀 buravo alkışşşşşşşşşşş 🙂 biricik aşkım gökanıda çok sewiyorum ama onuda unutmayalım 🙂

sen varya sen benim yaktın seni çooookkk seviyorum ama bir türlü bas gaza şarkısının sözlerini bulamıyorum bana yardım edin arkadaşlar

SSSSSSEEEEEEEENNNNNNNNİİİİİİ
ÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOKKKKKKKKKK
SSSSSSSSEEEEEEEEEEVVVVVVVVİİİİİYYYYYYOORRUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
İSMAİLİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM…..

comalokko süper gidiyon tam gaz

seni çok seviyorum her şarkın çok güzel hayranlıkla dinliyom hep böyle ol

msn adresim:
ARZU_-_12_@hotmail.com
ismail yk mutlaka eklee lütfen kırma bu sevdalı kızı

mrb ya çok güzel olmuş klip ya süüüüppeeerrr bayılıyorum sesine hiç durma bas gaza devam et şarkılarınla bas gaza geç herkesi.başarılar eni coook seviyoıum ya bitanemsin.

çok güsel olmuş yha helal yha çok güsellll

çok güzel klip ismail abi çok yakışıklısın

İSMAL ABİ SENİN EN SÜPER HAYRANINIM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.ALBÜM ÇOK GÜZEL.BAŞARILAR

ismailyk harika olmuş başarılaının devamını dilerim.senin her konserine geliyorum .şarkıların çok güzel harikasın.seninle çok önemli birşey konuşacaktım.msn mi kaydet.arkadaşım.sonra gürüşürüz. tatli-cocuk-24@hotmail.com

çok güzel bi şarkı yaa

ismail yk seni ççoooookkkkk seviyorum her sanatçı birgün unutulur ama sen benim her zaman kalbimde olcaksınnn canıımmmmmmm

ya bu bas gazaşarkısı ve klibi süper omuş ya herzamankiis ğibi ama şarkı süzleri süper ya

ismail yk sen çok tatlı çok şirin birisin.ablanda öyle.diğerleride.sana kırmızı ve siyah çok yakışıo.herkes senin hayranın.denizliye gel.konsere.ben çınarda oturuom.inşallah delikli çınarda konser verirsin.ben de gelirim.allahım ama gelmem.seni görünce bayılırım.belki de ölürüm.şimdiden mezar yeri ayırttırcam.ama gel.senin için ölümü bile göze alırım.orda ben ölürsem bir mezar şarkısı ve ya türküsü çal yeter.aşkımm.tek isteğim bu
cnm

ismail abi ben 10 yaşindayım ama sana çok aşığım benimleaşk yaşarmısın

yk abim nassin albumun coooooooooooooook ama coooooook hosuma gitti şu an dinliyorum hem internetten hem cd ni aldim cok guzel bas gaza ismail yk (:-))

sevgili ismail yk biz aillece sizi çok seviyoruz özeliklede ablam sizin ve yurtseven kardeşler in bütün kasetleri var

ismail seni cok sevıyorum senle bulusup sikismek istiyorum

ya sen bir harikasın bu sarkıların bizi bitirdi bu kadarmı olur ağzına sağlık ismailiiiim seni seviyoruz basarılar ilk konserine gelcem senin yerini ki,mse dolduramaz albüm yaza damga vuracak ist— cihan

ya manyak bişey çok güzel olmuş yar gitme ve bas gaza şarkıları acayip güzel ya abicim seni çokkkk kkkkk seviyorummmm ykm

süpersin………………………………………………………
esmer-se_95@hotmail.com

ya ismaili çok sewiyorum gözlerine bayılıyorum şarkılarını çok sewiyorum aşığım sana aşkımmm….
sarkıların 10 numara harika…..hayatında mutluluk dilerim ismail seni çok sewiyorum bütün dünya duysun senin eline kimse su dökemez…..CANIMIN İÇİ MÜKEMMELSİN SEN VE SARKILARIN… BAŞARILAR….

iso beni hatırladımı nurçin lisede arkadasdık aynı sınfdaydık snn en iyi arkadasında candı hatırladıysan sevinirm bende suan gaziazntepteyim dizilerde oynuorm email.m göbek ismim ecem olduğu için iso böle aldım msnyi ecem_kro@hotmail.com bana burdan ulaşabilirsin ismail

evet nurçin tanıdım seni herzaman girip yorumlarımı okuyorum şimdi girdim ve seni gördüm bnmde email adresim şu ismail-yk-732@example.com eklersen sevinirim nurcincim her zaman giriyorum

süper olmuş ismail yaparda çirkin olur
ALLAH AŞKINIZ<A DÜŞÜNÜN
ŞARKILARI GÜZEL KENDİSİDE
KİM DER ONU SEVMİOM DİE GEBERTİRİM ONLARI
YİNE BASMIŞSIN GAZA İSMAİL ABİ
YİNE BOMBA BOMBASIN

seni çooooooooooooook seviyorum

ya ismail yk senı cok sevıorum ne olur
karasuya bu enede konsere gel sana delı dıvane asıgım senın gıbı hıc kımse tanımıorum bu dunyada yakısıklı yakısıklım benım duy sesımı ben sana delı dıvane asıgım neolur msn nı ver ya ne olur allah askın asenı sevıyorum askım by:)
İSMAİL ve filiz

cok güzel abi sarkin sana bu yakısır

ismail abicimmmm seni çok seviyorum selamlar söylüyorum yeni şarkın süper hayırlı olsun byeeeeeeeeeeeeeee

ismail abi sarkın mükemmel olmuş sesine sağlık valla ismail abi ayrıca cokkkk yakısıklısın hadi byyy bas gaza ismailllllllllll abiiiiii

güzel şarkı tebrikler

seni seviyorum ismail

ben önder bu şarkıyı cok beyendim helal olsun devam bu arada cok yakışıklı keşke ona ben zesem benimde senim cok gusel allah biliyo işallah bende şarkıcı olurum

valla ne denirki seni dinlemek büyük keyif ses süper ve başarın mükemmel bissürü öptüm başarılar

süper olmuş walla.bambaşkasın sen ya.türkiyenin sana ihtiyacı war.duygusallık yönünden

SENi ÇooooK SEviyoruMM İSmail YK……HARiKAsıN

ßas Gazaa SeN Hep ßöle DeWam Et AYyyy Süperr

İSMAİL BİRİ HAYRANIN VASFINDA KLİPLERİNİN ALTINDA SENİN NUMARANI YAZMIŞ GÖYA.ARADIM SENİN TELİNİN OLMADIĞINI AMA SENİNLE ÇALIŞAN DJ OLDUĞUNU ÖĞRENDİM.LÜTFEN ODA RAHATSIZ OLMASIN ARAMAYIN BEYLER BAYANLAR O NUMARANIN İSMAİL YK İLGİSİ YOK…….İSMAİL BİR İNSANIN İSTEYEBİLECEĞİ YAKIŞIKLI EFENDİ VE SEKSİSİN SEN BİRTANEMSİN TEK HAYALİM TEK DİLEĞİM TEK İSTEDİĞİM SİN MUCUK

EVİMİZİN YARAMAZ ÇOCUĞU,GÖNLÜMÜN ERİŞİLMEZ ERKEĞİ,KAVGA DA SÖYLENMEYECEK SÖZLERİ ŞARKI YAPAN.TATLI SERSERİ SENİ ÇOK SEVİYORUM GÖZLERİNE BAKINCA SESİNİ DUYUNCA O AN SADECE SEN VE BEN VARIZ HER ŞEY DURUYOR.SENİ DOĞURANIN.SENİ KAZANIN SENİ YETİŞTİRENLERİN ELLERİNİ ÖPÜYORUM TATLI SERSERİM SENİ ÇOK SEVİYORUM

çok güzel olmuş bayıldım ya hasret

ELMAN ADLI ŞAHSI KINIYORUM YETKİLİLER LÜTFEN SİLİN O YORUMU.SON DERECE SEVİYESİZ.KIZIM SEN HİÇ Mİ TERBİYE ALMADIN BU NE AHLAKSIZLIK YUH YUH KINIYORUM SENİ

manyak olmuş ismail yk seni çokkkkk seviyorum cnm benim

iSmaiL’m yK’m ßüTün $aRkıLaRın SüpeR öTéSii 😀 ßiTioRumm Sana Yaa (: ßi mSN ALsan aRtık diOm NaSSı OLuR 🙂

ISMAİL ABİ SELAM BEN SENİN COK BUYUK BIR HAYRANINIM!!!!SENI COK AMA COK SEVIYORUM SEN SUPERSIN!!!KIM TUTAR SENI DEVAM ET ARKANDAYIMMM!!!

eLmas Adam qißi msjLar Yaz iSmaiL yK’mLa iLqiLi..:@ ://

10 YAŞINDAKİ ÇOCUK BENLE AŞK YAŞARMISIN DİYOR,MEHTAP BANA ERKEK GÖNDER DİYOR YETKİLİLER BURAYA AİLELER GİRİYOR LÜTFEN DİKKAT EDİN.MEHTAP YANLIŞ ADRESTESİN,ERKEK ARIYORSAN O TÜR SİTELERE BAK ,İSMAİL SANATÇI P……K DEĞİL KIZIM KENDİNE GEL.YUHH DİYORUM ARTIK

slm arkadaşlar çok süper olmuş ama yk yı bana nefret ettiren kişiye lanet olsun

bu şarkı çok sevipte ama kendisine söyleyemediğimtam karşımdaki konaklıdaki afyonlulur sitesinin en üst kat ındaki kardeşler apart otelden tarafta oturan dünya güzeline gelsin onu cok seviyorum ağlattın yine ismail abi be şarkı süper alanya konaklıdan oğuz

yeni klibin cok guzel

BAKMA ÖYLE SESSIZ DURDUGUMA YÜREGIMDE FIRTINALAR KOPUYOR SEBEBI NE SENIN WARLIGIN NEDE YOKLUGUN SEBEBI BENIM SANA DUYDUGUMM ADINI BILE UNUTTUGUM ASKKK( İSMAİL YKCI-)ALEVLER-YKCI O KADAR TATLIM_BENIM_09K@hotmail.com MSNIM

abi manyaksın sen ya her sarkın benım hayatım gercekten senı seven çok ınsan var on numara bı sanatcısın bu arada arkadslar lutfen gereksız terbıyesız kufur ler yazmayalım buraya çünkü buraya herkesın ailesının gırebılecegı bı sıte siz ismail yk hayranlarını guzel yorumlar yazmaya davet edıyorum tesekkurler……… karan_reco@hotmail.com

aslında şarkılarının sözü çok güzel bu adama da bu tarz şarkılar yakışıyo buda bomba gb patlar başarılar yine süpersin

senin bomba albümün çıktığı zaman ben aşkımla tanıştım ve oda seni çok seviyo ozamandan beri senin bütün albümlerini dinliyoruz ve ikimizde sana hayranız allah yolunu açık etsin

slm ismail yeni kasatinmöükammle basaralır babacan 🙂 ugrunda_1_olmek_kaldi@hotmail.com

İSMAİL YK ADINA YAZDIĞINIZ ÇOK ÇİRKİN.İSMAİLİN YAZDIĞINA İNANMIYORUM,YA İSMAİLİN ZATEN BAŞINDA ÇOK GÜZELLER VAR KALDIKİ BURDAKİ BAYANLARIN USLUBU MALUM.YAPMAYIN YA İSMAİLİ DAHA BİR BAYANLA HABERİ BİLE ÇIKMADI YOK MSN VERİN İRTİBATA GEÇEYİM DESİN.SEVİYELİ OLUN USLUPLU KONUŞUN.BURASI HAYRAN KÖŞESİ SEKS SALONU DEĞİL KENDİNİZE GELİN

mrb ismail msn eklesen konuşalım ben de bir sanatcı nın yigeniyim ve söylemsiaıyp olmasın kendimi öğmek gibi degil amas ünlü birisi oda ???? bizde saklı ama valla sananatcı kişi dayım

ugrunda_1_olmek_kaldi@hotmail.com
aieio ismailcim k.i.b ben kaçarrrrrr byeeee yeni kasatiniafyonda ilk alan benim özl getitdirdim

slm kızlarrr bende ismaik yk hayranıyım bayılıyorum ona…süper yaaw..şarkılarına bayılıyorum…neyse ekleyin kızlar beni konuşalım sek_si_ncap2008@hotmail.com

ismail abi sen harikasın
sarkıların vede sarkı sözlerin harika
sana cok tesekür ederim

ismail yk her sene yeni bombalar patlatıyor ama sanada bu yakışır 2006 bomba bomba 2008 bas gaza iki ayrı bomba hele 2008 albümü yar gitme abi manyak bişey sanki beni anlatıyo çok sevdim bu şarkıları tam bir ismail yk fanatiğiyim

yani lan iso ilk defa mal gibi bir klib çıkarmışşın hele olsun sana hep yanında degiliz ben gaza basmam bastırrım hhaahhaaaaaaaa

mrb aşkım ismailim seni çok seviyorum hayatım seni benim kadar kimse sevemez hayatımda hiç kimseyi senin kadar sevmedim. ALBÜM MÜKEMMEL HAYATIM HASTA OLDUM BU ALBÜME EVT HERKES SENİ KADAR GÜZEL ALBÜM YAPAMAZ
YIKIYOSUN BİTANEM ORTALIĞI CANIM BİTRANEM AŞKIM ÖLÜRÜM SANA BEBEĞİM SENİ KİMSEYE VERMEM AŞKIMMM

ya varya süper bi albüm çıkarmışın helal olsun sana seni çok seviyorum ya ben sana kurban olurum ben benim sevdiğimin adıda ismail size ölürüm ya

klipte bir iki tane şarkı güzel gerisibi sikime yaramaz bas gaza da güzel değil bence sen git bu kliple intağar et

slm ismail. nasısın iyimisin seni seviyorum çok yakışıklısın abi şarkın valla çok çok güzel tebrikler kardeş helal olsun sana valla sana hayranım valla seni çöoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmm

ismail abi ben seni çok seviyorum yha klibin çok güzel hayırlı olsun ama klibinde oynattığın kızlara çok gıcık kaptım azının içine giriyolar yha salak mıdır nedir bu kızlar yhahiç sevmedim o kızları ama seni sevdiğim için katlancaz artık senin en ama en büyük hayranın nolur bursada bi konser ver aşkım öptüm seniiiiiiiii

BİZ ŞAMPIYON OLDUK İSMAİLYK BİZ CİMBOMBOMMUZ BİZ FENERLİLERİ NASIL ÇEVİRDİK SAYGILARIMIZLA CENGİZ VE SONGÜL SANA TEŞEKKÜR EDERİZ SANA SEVGİLERİMİZİ SAYGILARIMI GÖNDERİYORUZ SANA KOCAMAN ÖPÜCÜKLERİMİZİ YOLLUYORUZ CEVABINI BEKLİYORUZ SENİ SEVİYORUZZZZZZZZ İSMAİL. ABİ

ismail yk senin hayranininim ne olur msniimi ekle seni cok seviyorum olurum sana askimsin benimmmmmmm canimin ici yakisiklim benim muckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

çok güzel herkese söyleyin dinlesin ok arzu abla ayşe

seni çok seviyorum ismail ismailin msnesini bilen varsa yazar mısınız???

ismail abi senin hayranın ben ile ablam seni çok seviyoruz fotoraflarında var

😀

çok süper bi albüm olmuş gerçekten yr gitme çok güzel

ismail abi senin hayranın ben ile ablam seni çok seviyoruz fotoraflarında var:D:Y

ya gerçekten çok güzel albüm yar gitme daha güzel

seni çook seviyorum ismail yk aşıgınım bayılıyorum parcalarına bu albümünde süper olmuşş

seni cok seviyorum
ben ferdi abi fanatik hayranınım

ismal yk abı butun şarkları guzl bu şkda guzel bas gaza cok beyendık benım adım

SİNAN turkish_rap_sinan1994@htmail.com

ekler sevırım

abi nasıl bişeydir bu ya ne yaptın sen bayıldım sana ve şarkılarını abi sen bi tanesin serdar ortaç gibileri senin yanında söner kalır bu duygusal slow şarkıların yokmu beni bitirdi abi sen harikasın bi tanesin bayılmışam:) abi benim yaşım küçük ama aklım büyük seni seviyorum seni çok seviyorum dayanamam

slm ismail yk sizi çok seviyorum ben gül siz çok yakışıkısınız

ÇOK GÜZEL BAS GAZA ŞARKISI YAR GİTME ŞARKISI BÜTÜN ŞARKILARI ÇOK GÜZEL SADECE EN ÇOK YAR GİTME VE BAS GAZA GÜZEL AMA YİNEDE BÜTÜN ŞARKILARI GÜZEL….

süpperrrr


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...