ismail yk yar gitme klibi

Posted on Mayıs 11, 2008. Filed under: Klip izle | Etiketler:, , , , , , , , , , , , , , , |

ismail yk son albüm yar gitme klibi

 

 

Make a Comment

Yorum bırakın

41 Yanıt to “ismail yk yar gitme klibi”

RSS Feed for Şarkı sözleri , Müzik dinle , klip izle Comments RSS Feed

ismail yk sen süpersin ya

senin sesin çok gzel tabisenn yakışıklı olman herşeyi bitiryor canmın sen benim ben senin için ölürüm

senin sesin çok güzel tabi yakışıklı olman işi bitiriyor senin için ölürüm ben caaaaaaaaaaaaaaaanım

ismail yk seni çoooooooooook seviyorum yaa çok tatlısın sesin içimi ısıtıyo ya canımmmmm ismailim

sana hayranım seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm çok tatlısın

ismail okadar güzel olmuş ki cnm bennim çok süper o yar gitmem şarkısı
yaaaaaaaaaaaaaa
cnm beinm

abi büyüksün ya şarkı züperr diline yazan ellerine saglık

harikasın ismaiiiillLLLLLL basarılarının devamını canı gonulden dılıyorum herkes hakettıgını alır

süper olmuş şarkı buarada bu sarkı çok ama çok sevdiğim aşkım mustafaya gelsin onu çok seviyorumm

ah ismail ya benimi anlatıyon nabıyon

slm ismail çok tatlısın allaha emanet ol

albümün müthişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş sana bayılıyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sen bitanesinnnnnnnnnnnnn

on numara şarkıların var abi yürekten söylüyorsun 10 numarasın

abi on numar şarkıların var seni yürekten seviyorum on numarasınnnnnnnn

askımm yaa bayılıorm sana bole dwm et bebem:) mucx mucx supersınn kıskananlar catlasın senı tevuorum:)askoooom…sen benımsınn:)

ismail-yk sen süpersin be

coook güzel şarkılarınız var

sizin haayranınızım coooooooook güzel ismail yk şarkıları

ismail yk seni coook seviyorum YAR GİTME şarkına hastayım ve aşkımı cok seviyorum

ya ben senin şarkılarını dinlerken tek düşündüğüm şey sensin şunu da unutmaki her zaman kalbimin en derinindesin.

yha sana bitiyorum nolur burdan olsun duy sesimii

cok guzel olmus yha_?

izem, Mayıs 12th, 2008 9:54 am Sa

ya senı cok sefıooooooooommmmmmmmmmm oluomm sneınnnnn ııcın yaww hemen alldım kasedınıı sana hashastayımmmmmmmmm basarılarının devamını dılıooorummmmmm

seni seviyorum ismail yk

bebeğim ya sana doyamıyorum çok tatlısın ben ne yapcam hiç bilmiyom deli olcam yakında senin yüzünden sen evlenirsen ben biterim o kadını bulduğum yerde öldürürüm sen benimsin seni kimseye vermem belki bu dünyada kavuşamam ama işallah ahirette ikimiz oluruz ben seni bulurum orda aşkımmm yaaaaaaaaaaa bitanemsin (Y.K)& …..) YAR GİTME BEN SENSİZ YAŞAYAMAM YAR GİTME GÖZ BEBEĞİMSİN DAYANANMAM SEN BENİM YAŞAM KAYNAĞIMSIN BEBEĞİM SENİ DOĞURANA KURBAN OLAYIM NEDEN BUKADAR YAKIŞIKLI BİR ÇOCUK DOĞURDUN ANNESİ AMA İYİKİ VAR OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFFFFFFFF YAAAAAAAAAAAAA AŞKIM SANA HİÇ BİRZAMAN KAVUŞAMICAM SADECE TV DEN ÖPCEM SENİ KEŞKE GÖRSEM SENİ SARILSAM AHHHHHHHHHHHHHH Y.KKKKKKK AĞLAMAMK ÇOK GÜZEL SADECE Y.K İÇİNNAŞKIMMMMMMMMMMMMMMMM

kelimelerle anlatmak mümkün olsaydı keşke, süper ya ne diyeyim ki?

ŞARKILAR SUPER TEK GECERIM SENI SENIN SARKILARINDA OLMASA KIM ARKADASLIK YAPCAK BIZE BASARILARININ DEWAMINI DILERIM

Aşkım seni seviyorum sana aşıgım
Gülü birgün
Seni hergün
gülü soluncaya kadar
Seni ölünceye kadar
HEP SEVECEĞİM

aşkıııııııııııııııım sen bitanesin ya bayılıyorum sana ya senden başka tanımaaaaaaaaaaam bitaneeeeeeeeeeeem öpüyorum

alm aşkımmmmmmmmm ya ben bayılıyorum sana ebedi akımsınnnnnnnnnnn

albüm süper çok tatlısın klibini bekliyoruz

yine ismail yk süpersin

harikasın abi hastanınım senin ölesiye seviyorum seni offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff 10 numarasın

slm ben ist cihan gecen okulda ismail yk dan bahsediyorduk arkadas serdar-ortaçın sesi yk,dan daha güzel dedi kulakları sağır heralde ismail sen bir harikasın serdar yaninda halt yemiş albüm süper basarılar— korsana hayır

süpeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr ötesi ağzına saglık ismailim

bn ncok sevdim ama beni kimse sevmedi hayat böyle kimine guler kimisini siker gecek haayat bu ama sunu unutma ben seni cok sevdim ve hala seviyorum ben seni untamadım her seyi unutmu birtek seni unutamadım herkese ses leni yorum sevinin ama yurek ten seviin oldu by dj ecel

abı cok guzel ya bayılıyorum senı cok sevıyorum bır numarasın dunya sıtarısın

ya olmaz bukadar olmazya abi heryaza damgasını vurucak şarkılar çıkarmak zorundamısın ya bence zorundasın çükü biz seni çok ama çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruz helal olsun sana

SARKI SUPER HERKES YKCI OLABILIR AMA BENIM KADAR DEGIŞ TATLIM_BENIM_09K@hotmail.com


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...