İsmail YK – Ah Benim Olsan 2008

Posted on Mayıs 11, 2008. Filed under: Klip izle | Etiketler:, , , , , , , , , , , , , |

 

ismail yk ah benim olsan klibi izle

youtube değil rahatça izleyin.

Make a Comment

Yorum bırakın

25 Yanıt to “İsmail YK – Ah Benim Olsan 2008”

RSS Feed for Şarkı sözleri , Müzik dinle , klip izle Comments RSS Feed

sana hayranım be abi cok manyak bi klip min var

cok guzel ama mukemel be abı

slm imail yk senin şarkılarını zevkledinliyorum bütün aşıklara

ya varya benim sana söyliycek tek sözüm var oda sen benim herşeyimsin.Biliyor musun artık bu dünya bana dar geliyor.Çok sıkılıyorum.SENİ ÇOOOKKK SEVİYORUMMM.

slm ismail.yk senin şarkılarını çok seviyorum çook da beğeniyorum inşallah allah izin verse seni ölmeden bi kez görürüm senin rakiplerin çok ama en öndede sen varsın hep böyle devam et olur mu güzel şarkılar çıkar benden sana bi sürü selamlar yolluyorum allah işini rast getirsin

albüm süper herşey güzel sen mükemmelsin abi SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK SEVİYORUMMMMM SEN BİRTANESİN başarılarının devamını diliyorum

ismailimm hastayım sana sarkılarını ve sana bayılıomm seni çook seviyorum öptümmmmmmmmmm……..!!!!!(harikasın)

süper süper kıpır kıpır ahh bende öpsem

ismail yk hep 1 numarasın harikasın seni çok seviyorum şarkıların da Senin gibi SÜPER başarılarının devamını dilerim CANIM öptüüümm..

HARİKASIN NE DİYEM SANA EFENDİĞİN HELE SONSUZ BAŞARILAR SANA………..

isommmm çokkk tatlısın kafama taktım seni aşığım sana çookkk süperr

seni çok seviyorum

ismelim,ismailim,isom,imail ykam seni çooook seviyorum tam olarak bilmiyorum kütahyaya gelmişsin yuhlanmışsın falan kötü şeyler olmuş noooolur bunları unut ve kütahyaya gel çünkü o yuhlayanlar asıl yuhlanacaklar seni çok sevioruz merak etme bi bizim çevreyi çağırsam boş yer kalmaz nooolur kütahyaya gel konuser ver seni çok seviyorum daha doğrusu çoklardanda çok seviorum yani sevgimi tarif edemiorum zaten en sevdiğim şarkıcılar sensin,hepsi ve kutsi seni seven kütahyalı tuğçe byby I LOVE YOU…:-)

ismail yk hep süperdin halada öylesin senin şarkılarına ve sana hayranım seni çok ama çokk seviyorum şimdiye kadar bütün cd lerini aldım yeni kasetinide alacam kendi msn adresimde bile senin resmim var yani seni çok amaaaaa çok S_E_V_İ_Y_O_R_U_M

cok tatlısın allah yolunu acık etsin.allah sahibine bagıslasın…senin gibi sevgilim olsa keske tek beni seven ve bana ait olan.

ismail abi çok tatlısın şarkılarını bayılıyorum helede yeni albümüne ibrahim tatlısese de selamlar seda ablamada selamlar

ŞARKILARIN VE KLİPLERİN ÇOOqqK GÜZEEL HAYRANINIZ BAŞARILAR DİLERİMM ABİ

ağzına sağlık

seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmm sana aşiğimmmmmmmmmmmmm çok şekersin

slm ismail yk bu sıralar çok süper gidiyorsun inşallah böyle devam edersin kendine iyi bak görüşürüz bayyyyyyyyyyyy

seviyorum ismail süpersin ölürüm sana

slm yk bwen hastayım ama bi arkadasım var sana bayılıyo ama bu normalin ötesinde bi sevgi yakacım seni ve sarkılarına hastayım mck:d

süper şarkılar yapıosun hastayım sana yaaaa selamlar ben selma

ismail yk herzamanki gibi yine güzel albüm yapmıssın seni tebrik ediyorum basarılarının devamını dilerim

sabah güneşiyle tan rüzgarının buluştuğu yerde,
leyla ile mecnunun kavuştuğu o susuz çölde,
sensizliğin imkansızlıkla buluşup beni öldürdüğü kalpde,
tüm sevgimle seni bekliyorum….
SENİİİİİİİİİİ SEVİYORUM..
bu şiir sizce kime yazılmış olabilir kopya baş harfi(İSMAİL) TABİKİ.kendi yazdığım bu şiiri ona armagan ediyorum..birgün elbet diyorum…SÇS..


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...